Activiteiten buiten Granada - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu Activiteiten buiten Granada - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu

Activiteiten buiten Granada

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

12 Oktober 2009 | Nicaragua, Granada

Beste allemaal,

Dit weekend is een lang weekend want vandaag is het de dag van de raices...Er wordt een soort van herdacht dat Nicaragua uit verschillende bevolkingsgroepen bestaat:-) Lijkt me ook wek iets voor Nederland?
Op sommige scholen doen ze handenarbeidactiviteiten zoals het maken van maskers, andere scholen zijn gesloten..Zelf ga ik vandaag met ernesto en anna met openbaar vervoer naar de dierentuin..Dit is een excursie die ik in Januari misschien ook ga doen met de kinderen van Juan Diego dus vandaag ga ik het eens uitzoeken.
In het weekend heb ik zaterdag wat zitten werken aan materialen voor de vrijwilligers en gisteren ben ikmet Megan, ernesto, een vrienin van megan en haar man en zoontje een hele dag op pad geweest. We hebben allerlei plaatsen bezocht waar ik nog nooit geweest was namelijk de Vulcaan van Masaya...een nog rokende en actieve vulcaan met een mooi museum erbij, verder hebben we in een typisch Nicaraguaans restaurant gegeten, alleen mensen die zondag's op pad gaan zaten er en vervolgens zijn we doorgegegaan naar Catarina...een schitterend uitzichtspunt waar je kunt kijken over Granada...het meer, en het was een heel heldere dag dus je kon ook de Mombacho zien en een of ander meditatiecentrum dat de Sandinisten opgericht hebben...Ik zal foto's downloaden evenals van de dierentuin die ik vandaag zal maken...
Groetjes,
isolde

• 17 Oktober 2009 - 12:45

Isolde:

hier mama leuke foto /swat heb weer veel gezien Het is nu zaterdag ik volg steeds de berichten van de bank maar de direkteur heeft weer tot maandag morgen tijd gekregen als nog een koper te vinden De nederlandse banken zagen geen kansen om de bank over te nemen Ik kan je ook niks vertellen of alles nog goed komt het is een aardige rotzooi dat weet ik wel Wat je me vertelt hebt moest wel even verwerken ik kan alleen nog maar hopen dat er een oplossing komt maar zeg het me als in de problemen komt je weet dan help ik je Gordelroos is niet besmettelijk hebben ze me verteld Maandag maak ik eenafspaak met de huisarts Hetis hier weer feest deze week najaars vercantie dus de strond race Morgen ga ik even kijken naar alle bootjes Maandag gaat alles varen verder geen niews

liefs mama