verjaardag en bezoek laguna de apoyo - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu verjaardag en bezoek laguna de apoyo - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu

verjaardag en bezoek laguna de apoyo

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

16 December 2009 | Nicaragua, Granada

Ha mensen,
Ook deze week ben ik weer dagelijks bezig met die klote DSB Bank, ik blijk toch een vreemd geval te zijn....
De zo meractiviteiten zijn nog in volle gang maar we hebben maar erg weinig vrijwilligers nu dus het is hard werken in de snikhitte.
Afgelopen weekend ben ik zaterdag naar een verjaardag geweest en zondag heb ik een excursie geregeld voor de Atos groep naar Laguna de Apoyo.
Foto's zet ik er gelijk op,
Groetjes, ze schaatsen bij jullie aolhe????
isolde

• 18 December 2009 - 06:03

Ronald:

Ik ben de laatste tijd nogal druk geweest en ik miste steeds je telefoontje. Het is vandaag 18 december 7 uur en ik ben vanaf nu de komende 24 uur goed bereikbaar. Ook ben ik zondagmiddag en zondagavond goed bereikbaar. Je kunt me ook mailen wat er moet gebeuren. Het is hier inderdaad helemaal besneeuwd maar de ijstochten laten door die sneeuw iets op zich wachten.Ik hoop dat je leke feestdagen hebt en het temparatuur verschil tussen ons zal nu zo'n 40 graden zijn

• 25 December 2009 - 12:28

Gerda:

Ha Isolde,

Felice Navidad, meenik dat ze in spaans talige landen zeggen. Ik hoop dat je een beetje een fijne kerst zult hebben.
    Op het moment dooit het hier, maar het was hier erg koud, sneeuw en ijzig.
    De kerst boom staat en zometeen ga ik mijn vader even ophalen om hier de middag te verbrengen.
    Dinsdag komt Roel hier om de spullen voor jou op te halen voor je school en mensen.

Liefs Gerda

• 25 December 2009 - 13:24

Monique:

Hoi Isolde,

Ik wens je hele fijne kerstdagen. We hebben hier een beetje een witte kerst. Maar het dooit en door de regen is alles wat afgelopen week aan sneeuw gevallen is, snel weg.
    Morgen komt Gerda bij me eten. Straks ga ik naar mijn broer. Dus is vermaak me prima. Ik hoop dat jij het daar ook gezellig hebt met de mensen daar.
    Nogmaals Felice Navidad.
    Liefs Monique