Aangekomen in San jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van isolde steen - WaarBenJij.nu Aangekomen in San jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van isolde steen - WaarBenJij.nu

Aangekomen in San jose

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

18 Juli 2009 | Costa Rica, San José

Beste allemaal,
Mijn nieuwe kamer wordt heel mooi maar was gisteren nog steeds niet af na drie weken hard werken en veel verflucht. Gisteren ben ik dan vertrokken en eerlijk gezegd megan moest huilen, ik moest huilen, anna moest huilen na zo lange periode was het echt familie geworden.
Na een vreselijke reis weer, uren bij de douane, we kwamen pas om 22.30 uur aan en toen wist de taxichauffeur niet waar het hotel was want ze schijnen hier alle straatnummers veranderd te hebben, dus na vijf keer vragen in een donker San Jose kwam ik eindelijk bij het hotel aan waar ik alleen vanacht kan verblijven dus over een uurtje ga ik naar vesuvius waar ik dan tot en met de aankomst van de groep kan verblijven. Ierdereen hier zegt dat het warm is maar ik heb het toch koud, ik heb een warme douche gehad, voor het eerst in zeven maanden...Het is hier maar 27 graden enregen, dus mamma het eerste wat ik vanmiddag ga doen is dikke fleeece zoeken, dikke broeken want dinsdag gaan we de koude al in naar de vulkaan.
Ook heb ik voorhet eerst in maanden in stilte geslapen, vijf minuten voor het einde van het ontbijt werd ik wakker, normaal maaakte ernesto me altijd rond 06.00 uur wakker, raar hoor...
Natuurlijk ga ik in Januari weer in Granada werken. Het rapport van ons computertjesproject is zo mooi geworden......Nou moet er zeker iets gebeuren.
Maandag heb ik overdag een afsraak met expediciones tropicales over de reis en krijg ik handgeld en zo en kan ik goed kennismaken, ze schijnen veel meer reizen te doen...Misschien een mooie werkmogelijkheid???
Ik heb nu 12 kinderen onder mijn hoede bij urway want bijna al mijn collega's zijn met vakantie..oh en wat een emotie deze week, nikita en mijn researcher die ik het langst begleid, nu al anderhalf jaar was niet bereikbaar, telefoon afgesloten..Gelukkig heeft ze gisteren smsje gestuurd en omdat ze 18 jaar is laten alle instanties haar vallen maar op landelijk niveau gaat onze hoogste baas hier nu achteraan.
Verder heb ik een nacht besteed aan een meisje dat heel onzeker is, en alleen een paard en mij heeft en haar zusje en een markkaans buurmeisje en nu wil ze islamiet worden...Alle alarmbellen zijn afgegaan deze week..
Ik heb ook van iedereen afscheid genomen deze week maar velen gaan nu ook zelf terug naar engeland, de verneigde staten enzevoort dus het is momenteel echt een uittocht.
Nou ik ben benieuwd naar jullie verhlen,
Groetjes isolde,
Anyway, ik heb maar 1 plaats met draadllos internet shit he???:-)en de hotels zin weer niet zo geweldig gerda, djoser bezuinigt echt op hotels:-)

  • 26 Juli 2009 - 12:16

    Isolde :

    hoe is het nu in de hoge bergen valt de kou en regen een beetje mee ik hoop het voor je is de bij een beetje over doe je best meer kun je niet ik ben vrijdag naar sneek ge weest en heb toch een bij ge had een wolkbruek terug moest ik op een moment door wel tien centimeter water rijden dood eng ik heb stuur goed vast gehouden en voorzichtig gereden wat was ik blij dat ik thuis was van morgen uit de kerk heb ik bij greet en piet dekker kofie gedronken ze gaan woendag met vacantie in huisje van hun dochter in tsiegie bart de boer is weer thuis uit het ziekenhuis ik ben de

    hoofd letters vergeten heel veel liefs van mama hoe je taai

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

isolde

Beste allemaal, Een foto van mij tijdens een afscheidspraatje in Juan Diego, de school in Nicaragua waar twee leslokalen zijn gebouwd...Inmiddels ben ik vele projecten verder en op weg naar een zeer interessant nieuw project in Bolivia. Isolde

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 205379

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 24 November 2012

Verenigde Arabische emiraten

03 September 2012 - 03 September 2012

Kaap Verdie

13 Juni 2011 - 18 Juli 2011

Bezoek aan Nederland

05 Juli 2010 - 13 Juni 2011

Bolivia

29 September 2009 - 22 Juli 2010

Nicaragua again

20 April 2010 - 02 Juli 2010

Op weg naar Suriname

05 Februari 2010 - 20 April 2010

Vrijwilliger en toerist in ecuador

17 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Reis Costa Rica en panama

24 December 2007 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: