De bouw is begonnen! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu De bouw is begonnen! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu

De bouw is begonnen!

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

26 Oktober 2009 | Nicaragua, Granada

Beste allemaal,

Vandaag was een erg opwindende dag want tot mijn verassing waren ze in de school in Tepeyac, Juan Diego, met heel veel mannen aan het werk om de omheining van de school te maken...ik ging erheen om een paar vrijwilligers te bezoeken en toen ik aankwam zag ik al die mannen aan het werk, heel gaaf! Ik zal proberen wat foto's op te sturen.
Verder heb ik van het weekend een echt Nicaraguaans uitje gemaakt...Met de boot en clowns zijn we met drie kinderen op stap geweest in het meer, prachtige uitzichten en Nicaraguaanse families die genoten van het plezier van de kinderen en de spelletjes en de grapjes die de clowns maken.
Ik zal proberen wat foto's te plaatsen...
Doei en tot horens,
isolde

  • 27 Oktober 2009 - 18:31

    Gerda:

    Ha Isolde,
    Fijn, dan wordt het vanaf nu echt tastbaar en zichtbaar.
    Was het een grote boot waarmee je het meer opgeweest bent? Een uitje met 3 clowns? en 3 kinderen? Hoeveel ouders/ volwassenen waren erbij?
    Heb je ook nog foto's van Ernesto/Megan en Alvarro?

  • 01 November 2009 - 09:42

    Isoide:

    Heb de foto s gezien wat leuk om te kijken hoe ze daar werken niks geen grote apparaten doen ze nog veel met de hand wat een pret met die clows ik ben ook bij de schoenmaker geweest hij zou even voor mij kijken hij was druk in de winkel deze week ga ik even horen gister heb ik
    ronald gebelt die was met zijn vrienden in zeeland de komende weken zijn allemaal vol of met afspraken in binnen en buitenland verder geen niews liefs mama

  • 01 November 2009 - 15:27

    Isolde:

    Ha gerda, het was een grote overdekte boot waar we met een treintje heengingen...Megan staat op 1 van de foto's en er is nog iemand die foto's gemaakt heeft maar die heb ik nog niet. Er waren drie kinderen en 4 volwassenen bij en in totaal zo'n 50 mensen. We hebben hier vandaag, zondag, voor het eerst echte regen....!
    Geweldig
    isolde

  • 07 November 2009 - 10:53

    Ronald:

    Hallo Isolde, ik ben de hele week ben ik ondergedompeld in werk dus vrij onbereikbaar geweest. Hoe is het met jou? Ik ben jaloers op jullie weer want het regent hier al meer dan een hele week en het is koud. Ik ben een weekend weggeweest met mijn oude vrienden en dat was errug leuk. Nu is maaike 4 dagen in denemarken en ik ga woensdag naar rome, kortom genoeg leuke uitjes.De kinderen zijn druk maar lief en hannah vindt het geweldig op school en leert snel.Ik hoorde dat je last van je rug had maar daar moet je mee uitkijken.Ik hoop dat er nog werk komt van urway en ook ander werk. Succes daarooo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

isolde

Beste allemaal, Een foto van mij tijdens een afscheidspraatje in Juan Diego, de school in Nicaragua waar twee leslokalen zijn gebouwd...Inmiddels ben ik vele projecten verder en op weg naar een zeer interessant nieuw project in Bolivia. Isolde

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 205442

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 24 November 2012

Verenigde Arabische emiraten

03 September 2012 - 03 September 2012

Kaap Verdie

13 Juni 2011 - 18 Juli 2011

Bezoek aan Nederland

05 Juli 2010 - 13 Juni 2011

Bolivia

29 September 2009 - 22 Juli 2010

Nicaragua again

20 April 2010 - 02 Juli 2010

Op weg naar Suriname

05 Februari 2010 - 20 April 2010

Vrijwilliger en toerist in ecuador

17 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Reis Costa Rica en panama

24 December 2007 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: