Eerste werkdag in Ciudad, Voetbal en Foto's - Reisverslag uit Ciudad Bolívar, Venezuela van isolde steen - WaarBenJij.nu Eerste werkdag in Ciudad, Voetbal en Foto's - Reisverslag uit Ciudad Bolívar, Venezuela van isolde steen - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag in Ciudad, Voetbal en Foto's

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

14 Juni 2010 | Venezuela, Ciudad Bolívar

Beste allemaal,
Vanochtend heb ik om 08.00 uur mijn eerste engelse les gegeven aan de ze graad, hoogste klas van de basisschool hier. Opvallend was dat ze hier dus airco in de klas hebben waardoor de temperatuur heel wat aangenamer is. Ik ga deze lessen elke dag verzorgen.
Voor de les, heb ik even om 07.00 uu voetbal geekeken maar ja dat was niet echt denderend:-) Later hoorde ik dat ze 2-0 gewonnen hadden maar ik heb gisteren duitsland gezien dat wel heel wat beter is...
Met de kinderen heb ik het vanochtend ook over voetbal gehad en over Nederland...
Het is hier momenteel erg heet, gisteren was het 40 graden in de schaduw, en bijna 50 graden in de zon! Internet doet het nog niet in mijn posada, dus ik ga nu proberen hier in het internetcafe foto's te plaatsen...
Hier in venezuela kun jeoverigens alleen georganiseerde toers maken, individuele toers zijn zo goed als onmogelijk doordat er vrijwel geen toeristische infrastructuur is...Engels leren wordt hier dus echt verwelkomd...Op geen enkele school word engels geleerd.
Isolde

  • 15 Juni 2010 - 10:22

    Tante Greeth:

    Wat een mooie foto's Isolde.Maar de temperatuur lijkt me vreselijk.Gelukkig dat de school airco heeft.Hoe lang blijf je daar?Wel fijn dat je engelse les mag geven maar komt er dan ook een vervolg?
    Pas goed op jezelf! Liefs,Frits en Greeth.

  • 17 Juni 2010 - 17:36

    Isolde:

    Hier in Ciduad de Bolivar blijf ik engels geven tot aan het einde van het schoolseizoen...Juli en Augustus zijn ook hier vakantiemaanden...
    In die periode ga ik misschien iets toeristisch doen of verder met engels geven waar een grote behoefte aan is.

  • 20 Juni 2010 - 13:57

    Isoide :

    heb eidelijk je mailtje gevonden het is steeds weer anders ben je nu weer naar de binnen landen of al op reis naar Brazieliu hier is nog steeds koud
    gisterheb ook naar voetballen zitten kijken mar ik vond er niks aan Heb mjin nagels gedaan was gevouwen en gelezen ze zaten maar een beetje met de bal heen en weer te schoppen na een nul niet spannend om naar te kijken Verder heb ik geen niuws deze week Donderdag is Hannneke hier om ongeveer tien uur en gaan we richting Bergen op zoom en maken we ereen gezellige dag van en de volgende dag richting Engeland

    lief mama

    li

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

isolde

Beste allemaal, Een foto van mij tijdens een afscheidspraatje in Juan Diego, de school in Nicaragua waar twee leslokalen zijn gebouwd...Inmiddels ben ik vele projecten verder en op weg naar een zeer interessant nieuw project in Bolivia. Isolde

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 205438

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 24 November 2012

Verenigde Arabische emiraten

03 September 2012 - 03 September 2012

Kaap Verdie

13 Juni 2011 - 18 Juli 2011

Bezoek aan Nederland

05 Juli 2010 - 13 Juni 2011

Bolivia

29 September 2009 - 22 Juli 2010

Nicaragua again

20 April 2010 - 02 Juli 2010

Op weg naar Suriname

05 Februari 2010 - 20 April 2010

Vrijwilliger en toerist in ecuador

17 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Reis Costa Rica en panama

24 December 2007 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: