Voetbal en Bolivia - Reisverslag uit Ciudad Bolívar, Venezuela van isolde steen - WaarBenJij.nu Voetbal en Bolivia - Reisverslag uit Ciudad Bolívar, Venezuela van isolde steen - WaarBenJij.nu

Voetbal en Bolivia

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

28 Juni 2010 | Venezuela, Ciudad Bolívar

Ha allemaal,
Deze week is mijn laatste werkweek hier in Venezuela en daarna ga ik weer eens verder.
Voetbal leeft hier heel erg, engeland-duitsland heb ik gezien met het afgekeurde doelpunt...iedereen weet hier ervan:-) Vanochtend, na de lessen heb ik nog een staartje kunnen zien van de wedstrijd van Nederland met de penalty op het einde en nu op naar vrijdag...:-)
Hier is voetbal overal aan en worden de winkels gesloten als Brazilie moet spelen......:-)zoals nu..Het is bijzonder doods momenteel op straat want iedereen zit aan de buis gekluisterd:-)
Zelf ga ik de volgende week weer wat verdr op reis richting het zuiden van Venezuela, Santa Elena de Uiaren en vandaar wil ik de grens met Brazilie oversteken richting Manaus....Vanuit Manaus ga ik dan met de boot die vuer dagen over de Amazaone vaart naar Pierto Vuelho vanwaar er weer asfalt is en ik verder kan reizen naar Bolivia, mijn bestemming. Ik heb een hele leuke vrijwilligersjob daar gevonden bij Ayni, een organisatie die opgezet is door Boliviaanse emigranten in Nederland. Er zijn daar allerlei telecentra gestart en ik ga daa mee helpen die centra te evalueren...:-)
Jullie moeten maar eens op de site kijken: ayni.nl...het ziet er heel aantrekkelijk uit.
Morgen heb ik een skypeafspraak met Nederland en Bolivia om concrete afspraken te maken.
Mijn standplaats zal Oruro worden, een plaats op 3700 meter hoogte dus heel koud:-) Ik zal me stevig in de kleren moeten gaan wikkelen:-) Het is daar nu winter...
Gelukkig is de reis heel lang waardoor ik langzamerhand de hoogte inga:-)....
Deze week zal ik proberen nog wat foto's te maken van mijn kinderen om te laten zien waar ik lesgeef,
Tot horens,
isolde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

isolde

Beste allemaal, Een foto van mij tijdens een afscheidspraatje in Juan Diego, de school in Nicaragua waar twee leslokalen zijn gebouwd...Inmiddels ben ik vele projecten verder en op weg naar een zeer interessant nieuw project in Bolivia. Isolde

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 205442

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 24 November 2012

Verenigde Arabische emiraten

03 September 2012 - 03 September 2012

Kaap Verdie

13 Juni 2011 - 18 Juli 2011

Bezoek aan Nederland

05 Juli 2010 - 13 Juni 2011

Bolivia

29 September 2009 - 22 Juli 2010

Nicaragua again

20 April 2010 - 02 Juli 2010

Op weg naar Suriname

05 Februari 2010 - 20 April 2010

Vrijwilliger en toerist in ecuador

17 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Reis Costa Rica en panama

24 December 2007 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: