mijnn verjaardag - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu mijnn verjaardag - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu

mijnn verjaardag

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

09 Mei 2009 | Nicaragua, Granada

beste allemaal,
Het gaat hier mij helemaal goed.. ik geniet van de kinderen en het werk.
Ik heb allleen een probleempje..Inmiddels heb ik 10 mensen uitgenodigd voor mijn verjaardig, 50 is toch niet niks en ik heb nog steeds geen geld van mijn huurders ontvangen, dus ben ik zonder geld...Graag zou ik voor mijn verjaardig wat geld ontvangen zodat ik een leuk feest kan organiseren... Anyway, ik heb telepizza georganiseerd, kaartje en hiewr is eschreven en veel mensern uitgenodigd.. Het leven hier is hier zo hard...Chielo ligt inmiddels een week op intensive care, ernesto heeft een virus opgelopen waar hij gelukkig van herstelt, dus leven is hier echt overleven...ik doe mijn best om mijn steentje bij te dragen. Vandaag heb ik weer een kind ontdekt dat nauwelijks kan zien..Ik wil niet negatief overkomen maar dit is wel de dagelijkse relaiteit waar ik al 5 maanden mee te maken heb, dus effe een dagje lekker verjaardig vieren zou me zeer welkom zijn.
Groetjes,
isolde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

isolde

Beste allemaal, Een foto van mij tijdens een afscheidspraatje in Juan Diego, de school in Nicaragua waar twee leslokalen zijn gebouwd...Inmiddels ben ik vele projecten verder en op weg naar een zeer interessant nieuw project in Bolivia. Isolde

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 205443

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 24 November 2012

Verenigde Arabische emiraten

03 September 2012 - 03 September 2012

Kaap Verdie

13 Juni 2011 - 18 Juli 2011

Bezoek aan Nederland

05 Juli 2010 - 13 Juni 2011

Bolivia

29 September 2009 - 22 Juli 2010

Nicaragua again

20 April 2010 - 02 Juli 2010

Op weg naar Suriname

05 Februari 2010 - 20 April 2010

Vrijwilliger en toerist in ecuador

17 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Reis Costa Rica en panama

24 December 2007 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: