Op weg naar Playa Colorada - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van isolde steen - WaarBenJij.nu Op weg naar Playa Colorada - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van isolde steen - WaarBenJij.nu

Op weg naar Playa Colorada

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

06 Mei 2010 | Venezuela, Caracas

Beste allemaal,
Eergisteren ben ik van Tobago naar Caracas gevlogen in een heel rustig vliegtuig. In caracas had ik een hotel gereserveerd die de chauffeur niet kon vinden:-) Na lang zoeken zijn we er aangekomen....
Venezuela is absoluut niet toeristisch met als gevolg dat ik op zoek naar een reisboek er geen gevonden heb..gelukkig doet internet het hier goed zodat ik makkelijk dingen kan opzoeken. Gisteren heb ik de hele dag rondgedwaald in Caracas met als hulp de informatie die ze ik gekregen heb in een heel duur hotel. Ik heb de Plaza Bolivar bezocht en de binnenstad die erg mooi gerestaureerd is. Bovendien heb ik een museum bezocht, heel groot met kunst door de eeuwen heen. Musea zijn hier gratiste bezoeken.Venezuela is sinds de komst van Hugo Chavez erg veranderd, het onderwijssyteem is veranderd, gezondheidszorfg is gratis en de meerderheid van de bevolking staat achter de president omdat hij ervoro gezorgd heeft dat er vrijwel geen werkloosheid meer is en het onderwijs en gezondheidszorg sterk verbeterd zijn.
Mijn einddoel is Playa colorada maar dat is een eind weg van Caracas. Vandaag ga ik naar Puerto de La Cruz...acht uur met de bus, daar blijf ik dan weer twee nachten om zaterdag door te reizen naar Playa Colorada waar ik hoop een paar maanden te kunnen blijven om vrijwilligerswerk te doen.
Groetjes,
isolde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

isolde

Beste allemaal, Een foto van mij tijdens een afscheidspraatje in Juan Diego, de school in Nicaragua waar twee leslokalen zijn gebouwd...Inmiddels ben ik vele projecten verder en op weg naar een zeer interessant nieuw project in Bolivia. Isolde

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 205438

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 24 November 2012

Verenigde Arabische emiraten

03 September 2012 - 03 September 2012

Kaap Verdie

13 Juni 2011 - 18 Juli 2011

Bezoek aan Nederland

05 Juli 2010 - 13 Juni 2011

Bolivia

29 September 2009 - 22 Juli 2010

Nicaragua again

20 April 2010 - 02 Juli 2010

Op weg naar Suriname

05 Februari 2010 - 20 April 2010

Vrijwilliger en toerist in ecuador

17 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Reis Costa Rica en panama

24 December 2007 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: