Leven in Playa Colorada - Reisverslag uit Playa Colorada, Venezuela van isolde steen - WaarBenJij.nu Leven in Playa Colorada - Reisverslag uit Playa Colorada, Venezuela van isolde steen - WaarBenJij.nu

Leven in Playa Colorada

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

13 Mei 2010 | Venezuela, Playa Colorada

beste allemaal,
De komende maand blijf ik in Playa Colorada waar ik allerlei dingen doe. Gisteren heb ik een nieuwe bril gekocht, ik ben er 2,5 uur mee bezg geweest, drie mensen hebben me geholpen...was een hele belevenis:-) De kosten voor een bril zijn hier veel lager dan in nederland, voor een bril als die van mij betaal ik in nederland 650 euro en hier 390 dollar, een verschil nogal:-)
Volgende week kan ik hem ophalen. Het enige jammere was dat voor mijn multifocale glazen er maar 1 montuur aanwezig was maar verder ben ik prima geholpen door een oogarts met een assistent en nog een medewerker.
Verder ben ik bezig engelse les te geven aan de medewerkers van Yakera club waar ik nu verblijf, erg leuk om te doen omdat ze echt gemotiveerd zijn..:-)
Volgende week moet ik verder een prik zien te halen voor de gele koorts die in de delen van venezuela waar ik heenga voor komt en bovendien moet ik dat doen voor de grensovergang met Brazilie waar je een gele koorts certificaat moet overleggen.
verder heb ik merengueles gehad en morgen salsales en praat ik hier elke dag met mijn kids waarvoor ik met de bus 1,5 uur moet reizen heen en 1 uur terug zodat mijn dagen goed gevuld zijn:-)

Groetjes uit een land waar de winter aanstaande is (=regen)
isolde

  • 13 Mei 2010 - 16:38

    Marianne:

    Klinkt goed! Behalve die regen natuurlijk en die toch wel aanzienlijke reistijd. ;-)

    Ik ben blij om te horen dat je weer een leuk plekje hebt gevonden voor de komende maand.

    Hier is de zomer begonnen. De tuin is kurkdroog dus we moeten beginnen met het wekelijkse sproeien. Vanochtend was het hier tegen de 30 graden. In de loop van de dag trok het dicht en het is nu fors aan het waaien. Maar dat duurt meestal niet langer dan een dag.

  • 14 Mei 2010 - 12:25

    Lieve Isolde :

    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag helaas kan alleen op deze manier ik wens je ondanks alles toch een fijne dag en ki hoop dat je beetje eksta aandacht krijgt Gister zijn Kees Itie hier geweest het was Hemelvaatsdag meer nieuws heb ik niet een dikke kus van mama

  • 16 Mei 2010 - 14:15

    Frits En Greeth:

    Lieve Isolde,
    We zijn zo bang dat we geen gelegenheid hebben om je te feliciteren met je verjaardag dat we het nu al voor de zekerheid doen. Hartelijk gefeliciteerd isolde en we hopen dat je een gezond en gelukkig jaar tegemoet gaat.
    Ik hoop ook heel erg dat je na dit jaar bij ons zult zijn in Nederland.Er moeten toch genoeg banen zijn die jij fijn zult vinden.
    In volwassen onderwijs of bij kleuters of bij invalide mensen etc.
    Wij zijn nog in Frankrijk maar gaan morgen langzaam naar via Justus. We hopen tweede Pinksterdag in Denekamp te zijn.
    Heel veel liefs Frits en greeth.

  • 17 Mei 2010 - 01:13

    Thijs Sas:

    Hoi Isolde,
    ik heb je gegoogeld en kwam hier terecht. Ik begrijp dat je nu in Venezuela bent. En over een paar dagen jarig. Gefelicteerd!!!!
    Een kaartje naar Leiden zal dan niet veel uitwerken. Dus bij deze.
    Proficiat en dat het je goed gaat.
    Thijs (t.sas@planet.nl)

  • 17 Mei 2010 - 21:38

    Ronald:

    Ik weet niet of ik de komende twee dagen on line ben dus alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag woensdag. Ik hoop dat je snel iets hoort van onze surinaamse vrienden zodat je kunt gaan plannen.Geniet van het lekkere weer en hier in Nederland gaat alles goed. Daniël en Hannah worden steeds bijdehanter en weten inmiddels alles beter. Dat hebben ze denk ik van hun moeder. Succes met alles en tot horens

  • 18 Mei 2010 - 14:44

    Miek:

    Lieve Isolde,
    Ik hoop dat je dit leest voor of op woensdag FELICIDADES con tu cumple anos!Ik wens je een heel avontuurlijk ,gezond nieuw levensjaar en hoop dat je een leuke baan vindt.Hier is het gisteren een beetje aangenamer geworden, eindelijk weer eens zon en de temperatuur stijgt!Het schijnt een mooi lang Pinksterweekend te worden,ik ga naar mijn oudste broer en schoonzusje in Oisterwijk en we gaan wandelen en fietsen dus droge dagen met zon zou wel lekker zijn.Fijn dat je het naar je zin hebt ,alleen jammer dat je zo ver moet "bussen"voor internet.Een fijne verjaardag !ik denk aan je en drink er een glaasje op Liefs, Miek

  • 18 Mei 2010 - 15:25

    Gerda:

    Ha Isolde,
    Ik dacht laat ik je vandaag alvast feliciteren met je verjaardag, zodat je dat morgen al binnen hebt. Zie ik dat er al 6 mensen me voor geweest zijn. We zijn je dus nog niet vergeten. Dus bij deze: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! en dat je een fijne dag mag hebben en veel geluk en gezondheid voor het komende jaar! Misschien ook weer in Nederland? Ik hoop het. Ondertussen hoop ik dat je het tot zolang naar je zin zult hebben daar in den vreemde.Tot zolang geniet ervan!

    Kus van Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

isolde

Beste allemaal, Een foto van mij tijdens een afscheidspraatje in Juan Diego, de school in Nicaragua waar twee leslokalen zijn gebouwd...Inmiddels ben ik vele projecten verder en op weg naar een zeer interessant nieuw project in Bolivia. Isolde

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 205436

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 24 November 2012

Verenigde Arabische emiraten

03 September 2012 - 03 September 2012

Kaap Verdie

13 Juni 2011 - 18 Juli 2011

Bezoek aan Nederland

05 Juli 2010 - 13 Juni 2011

Bolivia

29 September 2009 - 22 Juli 2010

Nicaragua again

20 April 2010 - 02 Juli 2010

Op weg naar Suriname

05 Februari 2010 - 20 April 2010

Vrijwilliger en toerist in ecuador

17 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Reis Costa Rica en panama

24 December 2007 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: