Nieuwe oplossingen - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu Nieuwe oplossingen - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu

Nieuwe oplossingen

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

15 Mei 2009 | Nicaragua, Granada

Beste allemaal,
Allereerst hartelijk bedankt voor alle adviezen. Het is altijd lstig vanaf zo'n afstand advies te vragen, maar, en ronald knoop dat in je oren, ik luister wel degelijk.

Tot nu toe heb ik van de reisorganisatie die ik gebeld heb nog maar 1 toezegging alle andere reizen kunnen geannuleerd worden, swine flu, economische crisis alles gaat toeslaan.Ik moet dat dus na een mondeling gesprek allemaal even afwachten.

Mijn reis naar Nederland is geannuleerd en ik kan hier dus mooi mijn project afmaken waarbij ik een Roelvraag heb. We gaan een video maken van het computertjesproject, als jij nog organisaties kent die we zouden kunnen benaderen voorsponsoring graag, het gaat een heel interessante video worden, die wereldwijd nog nooit gemaakt is...We hopen zelfs Hillary clinton erop te attenderen die binnenkort hier op bezoek komt:-)

Met Urway gaat het als een trein, helaas loopt de financiering half september af en moeten we even kijken wat we dan kunen doen.

Mijn verjaardag gaat een spetterend feest worden, ik heb al 15 mensen georganiseerd die het allemaal heel leuk vinden om te komen. Ik heb een restaurant georganiseerd, we gaan van die grote pizza's eten, ik ga op zoek naar 50 kaarsjes voor een verjaardagstaart, en natuurlijk een pinata..zoek maar eens op wat dat is.

Ik heb mijn huis na een zwaar gesprek te huur aangeboden tot september...!Ik hoef nu geen bemiddelingskosten te betalen en ze hebben aangegeven dat zij erg fout zaten.

Zaterdag houden we een fancy fair en gaan kleren verkopen....schijnt een big event te zijn.

Over twee weken ga ik het land even uit vanwege mijn visum en koppeldaar een korte vakantie aan vast van een weekje omdat ik heel moe ben en erg hard heb moeten werken de laatste tijd,

Ik ga foto's maken van mijn verjaardag en ook komen er hele mooie foto's van mijn project,

Groetjes allemaal,
Isolde


  • 17 Mei 2009 - 15:01

    Mamma:


    heel hartelijk gefeliteerd met vijftigste verjaardag en giet van je feest zo te horen kan het niet meer stuk met al je voorbereidingen ik hoop dst het weer ook een beetje meewerkt ik sta versteld wat jullie allemaal van plan zijn met zefs
    hileri clinten in te schakelen hoop gauw te horen hoe het feest is geweest liefs mama

  • 18 Mei 2009 - 18:57

    Frits En Greeth:

    Lieve Isolde,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. het is ons na herhaalde pogingen niet gelukt om je te bereiken. Echt jammer. Ik heb je moeder en Ronald getracht te bellen maar die namen niet op.Misschien hadden die een ander telefoonnummer. Ik hoop dat je een mooi jaar tegemoet gaat in goede gezondheid en met veel voldoening. Lieve Isolde alle goeds gewenst en veel liefs van Frits en Greeth.

  • 18 Mei 2009 - 21:28

    Monique:

    Hoi Isolde,

    Over ongeveer 30 minuten ben je volgens de nederlandse tijd jarig. Van harte gefeliciteerd dus. Ik wens je een hele fijne en gezellige verjaardag. Dat zal vast wel lukken.
    Ik heb op tv een programma over Mexico gezien en daar werd ook een pinata gemaakt. Dus dat was leuk om te zien.
    Hé meid, heel veel liefs van Monique en hou je goed.

  • 19 Mei 2009 - 11:33

    Annet:

    Ook ik wil je graag feliciteren met je 50ste verjaardag. Maak er een mooie dag van en verder heel veel geluk en gezondheid voor je nieuwe levensjaar.

  • 19 Mei 2009 - 12:35

    Gerda:

    Ha lieve Isolde,

    Van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag.
    Als je hier was geweest had je een Sara gekregen, nu hopelijk dus een pinata (veel mooier vind ik).
    Jammer dat ik niet bij je feestje kan zijn, wordt vast heel gezellig. Doe iedereen maar de hartelijke groeten en een dikke kus en knuffel van mij voor jou en de allerbeste verjaardagswenzen voor het aankomende jaar.

  • 19 Mei 2009 - 12:56

    Miek:

    Hola Isolde,
    Felicidades con tu cumple anos y te desea un ano feliz con una buena salud!!Un dia muy agradable.! Que te diviertas!!
    Ja. ja,.. uso el Subjuntivo!

    Wel een dag om te vieren 50 jaar worden aan de andere kant van de wereld.
    Het wordt vast een leuk feest met veel warmte om je heen van al die Latino's.Ik denk aan je en drink er een glas op.
    Je kado is naar je rekening. Liefs, Miek

  • 19 Mei 2009 - 18:22

    Ronald:

    isolde van harte gefeliciteerd met je vijftigste verjaardag. Ik hoop dat je een mooi feest hebt. Ik heb je om 1 over 12 een sms gestuurd zodat ik de eerste was maar ik weet niet of dat gelukt is. Telefoneren lukte ook niet maar ik begreep van ma dat dit vaker voorkomt. Veel plezier vandaag en ik ben benieuwd naar de foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

isolde

Beste allemaal, Een foto van mij tijdens een afscheidspraatje in Juan Diego, de school in Nicaragua waar twee leslokalen zijn gebouwd...Inmiddels ben ik vele projecten verder en op weg naar een zeer interessant nieuw project in Bolivia. Isolde

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 205440

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 24 November 2012

Verenigde Arabische emiraten

03 September 2012 - 03 September 2012

Kaap Verdie

13 Juni 2011 - 18 Juli 2011

Bezoek aan Nederland

05 Juli 2010 - 13 Juni 2011

Bolivia

29 September 2009 - 22 Juli 2010

Nicaragua again

20 April 2010 - 02 Juli 2010

Op weg naar Suriname

05 Februari 2010 - 20 April 2010

Vrijwilliger en toerist in ecuador

17 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Reis Costa Rica en panama

24 December 2007 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: