Mijn Verjaardag - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu Mijn Verjaardag - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu

Mijn Verjaardag

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

20 Mei 2009 | Nicaragua, Granada

Beste allemaal,

Allereerst bedankt voor alle felicitaties voor mijn verjaardag...Hartstikke leuk:-)Telefoneren is niet altijd makkelijk hier en bovendien heb ik problemen met skype op dit moment omdat het volume van mijn computer niet goed werkt...Ik hoop komend weekend iemand daarvoor te vinden.
Hoe was mijn dag? Ik ben vanochten op normale tijd opgestaan, dus zo rond 06.30 uur en heb een kop koffie gedronken met megan, onze dagelijkse gewoonte en na een tijdje staat ernesto dan op en houdt ons gezelschap. Via de amerikaanse telefoon heb ik tante greeth in frankrijk rond 07.00 uur bereikt, wat gratis blijkt te zijn en makkelijk ging, dus de amerikaanse telefoon werkt meestal goed, voor Nederland niet gratis maar voor een aantal europese landen wel waaronder bijvoorbeeld frankrijk engeland en spanje, apart niet?
Daarna ben ik naar school gegaan en heb onderweg een pinata gekocht, ik had gevraagd of er caramelos in zaten maar dat bleek tijdens het gevecht niet het geval te zijn, toch had ik een heel grote gekocht en had de eigenaresse van de winkel me verzekerd dat er caramelos inzaten, niet dus:-) Tot grote hilariteit van alle docenten en nicaraguanen maar voro de kinderen misschien wel goed want iedereen keek en dan krijg je weer zo'n gevecht om snoepjes:-)
Daarna moest ik me haasten want het was al flink laat en ik wilde me graag effe douchen voor het lnchfeest want je zweet je hier kapot. Gisteren had ik nieuwe kleren gekocht, uiteraard in het blauw...In het restaurant was iedereen die ik uitgenodigd had en het was erg gezellig, met pizza, verjaardagstaart met twee kaarsen voor 50, kleine kaarsjes bestaan hier niet en champagne als afsluiter...Ik heb een paar petten gekregen want afgelopen zaterdag was mijn pet gejat tijdens de fancy fair, verder een heerlijk dun rokje wat je hier goed kunt gebruiken want inmiddels, het is nu 17.00 uur, heb ik mijn derde stel kleding van de dag aan, je zweet hier voortdurend. Zometeen zal ik de foto's erop zetten en daarna heb ik mijn gebruikelijke dinsdagmeeting van mijn werk,
Groetjes allemaal en hartelijk bedankt,
Isolde

  • 20 Mei 2009 - 07:47

    Mirjam, Menno, Kidz:

    Hoi Isolde,
    Ook van ons heel hartelijk gefeliciteerd met je 50e verjaardag! Je bent de eerste van ons stel... Aan de mooie foto´s te zien heb je een leuk en gezellig feest gehad. Heel veel succes en plezier het komende jaar en alle jaren daarna!
    Groeten en een kus uit Meerssen.

  • 20 Mei 2009 - 16:16

    Miriam Bruens:

    Isolde van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag. Een halve eeuw jong zullen we maar zeggen. Nog een hele goede tijd daar en geniet van je verjaardag.

    Groeten Miriam Bruens en fam.

  • 21 Mei 2009 - 03:52

    Isolde:

    Telefoneren
    Beste tante greeth U heeft precies op het juiste moment gebeld, echter blijkbaar hebben we de telefoon niet gehoord doordat ernesto in bad moest voor het vertrek naar de creche:-)
    De voicemail heeft het gehoord, en ik heb het gehoord via de computer,gaaf toch, pas om 16.00 uur toen jullie op bed lagen:-)
    Mijn verjaardag was prima afgezien van de telefoon problemen....
    Even voor iedereen, het telefoonnummer waarop ik rondom 07.00 uur en 08.uur hier, 17.00 uur bij jullie bereikbaar ben is:
    (00)1-212-795-2314
    Ik snap er niks van,maar dit is het telefoonnummer,
    Groetjes,
    isolde

  • 24 Mei 2009 - 08:44

    Mama:

    wat een mooie foto s het leek me een goed gelukt partijtje met de kinderen vond ik erg leuk wat kijken ze allemaal blij je geniet nu zeker van je vacantie is het nog steeds zo warm ook nu met de regentijd veel plezier liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

isolde

Beste allemaal, Een foto van mij tijdens een afscheidspraatje in Juan Diego, de school in Nicaragua waar twee leslokalen zijn gebouwd...Inmiddels ben ik vele projecten verder en op weg naar een zeer interessant nieuw project in Bolivia. Isolde

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 205439

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 24 November 2012

Verenigde Arabische emiraten

03 September 2012 - 03 September 2012

Kaap Verdie

13 Juni 2011 - 18 Juli 2011

Bezoek aan Nederland

05 Juli 2010 - 13 Juni 2011

Bolivia

29 September 2009 - 22 Juli 2010

Nicaragua again

20 April 2010 - 02 Juli 2010

Op weg naar Suriname

05 Februari 2010 - 20 April 2010

Vrijwilliger en toerist in ecuador

17 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Reis Costa Rica en panama

24 December 2007 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: