problemen in een ontwikkelingsland - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu problemen in een ontwikkelingsland - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu

problemen in een ontwikkelingsland

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

27 Mei 2009 | Nicaragua, Granada

Beste allemaal,

Momenteel heb ik grote problmen met mijn computer. Waarschijnlijk is de accu kapot wat hier minimaal 200 dollar gaat kosten en het is de vraag of die te krijgen is. Verder zijn de batterijen van mijn computer leeg en die kan ik hier helemaal niet krijgen. Voor mijn werk is dit dus een aardige ramp maar voorlopig ga ik even over op internetcafes die hier vanwege netspanningproblemen ook niet altijd werken.
Wat betreft telefoneren kunnen jullie mij bereiken via de amerikaanse telefoon die toch niet helamaal gratis is, de laatste gesprekken kosten ongeveer 6 dollar:
Met mobiele nummers kan ik jullie helemaal niet bereiken.
Het telefoonnummer van de amerikaanse telefoon is: (00)-1-212-95-2314.
Verder ga ik komende zaterdag naar Costa Rica(30 Mei) omdat mijn visum verlopen is (90 dagen) en om wat uit te rusten, een paar dagen(tot en met 3 juni). Bovendien kan ik dan naar een electronicazaak om te kijken of die mij kunnen helpen. Costa Rica is immers een ontwikkeld land.
Deze week is het moederdag op zaterdag en vrijdag krijgen we alle moeders op school, weer een heel nieuwe happening. Komende donderdagavond ga ik voor het eerst als vertegenwoordiger van La esperanza naar een bijeenkomst voor ontwikkelingswerkers uit Granada. De bedoeling is een samenwerkingsproject op te gaan zetten.
Ik moet nu afsluiten want ik heb zo een vergadering die we wekelijks hebben met alle vrijwilligers,
Groetjes,
isolde


  • 28 Mei 2009 - 21:39

    Gerda:

    Ha Isolde,

    Wat balen van de computer. Doet hij het ook niet op het elektriciteitsnet?
    Wat fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad en dat je werk zo goed gaat, met misschien zelfs Hillary Clinton.De rest zal ook wel weer los lopen, zoals we hier altijd zeggen.
    Ik wens je een paar fijne, relaxte dagen toe in het mooie Costa Rica.
    Pas goed op jezelf en blijf gezond.


  • 29 Mei 2009 - 19:13

    Monique:

    Hoi Isolde,

    Ik hoop dat je even lekker kunt bijkomen in Costa Rica. Geniet er van. Hopelijk zijn de problemen met de computer etc. ook gauw voorbij. Wat leuke foto's trouwens van jouw verjaardag.
    Veel liefs van Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

isolde

Beste allemaal, Een foto van mij tijdens een afscheidspraatje in Juan Diego, de school in Nicaragua waar twee leslokalen zijn gebouwd...Inmiddels ben ik vele projecten verder en op weg naar een zeer interessant nieuw project in Bolivia. Isolde

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 205445

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 24 November 2012

Verenigde Arabische emiraten

03 September 2012 - 03 September 2012

Kaap Verdie

13 Juni 2011 - 18 Juli 2011

Bezoek aan Nederland

05 Juli 2010 - 13 Juni 2011

Bolivia

29 September 2009 - 22 Juli 2010

Nicaragua again

20 April 2010 - 02 Juli 2010

Op weg naar Suriname

05 Februari 2010 - 20 April 2010

Vrijwilliger en toerist in ecuador

17 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Reis Costa Rica en panama

24 December 2007 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: