problemen in een ontwikkelingsland - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu problemen in een ontwikkelingsland - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu

problemen in een ontwikkelingsland

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

27 Mei 2009 | Nicaragua, Granada

Beste allemaal,

Momenteel heb ik grote problmen met mijn computer. Waarschijnlijk is de accu kapot wat hier minimaal 200 dollar gaat kosten en het is de vraag of die te krijgen is. Verder zijn de batterijen van mijn computer leeg en die kan ik hier helemaal niet krijgen. Voor mijn werk is dit dus een aardige ramp maar voorlopig ga ik even over op internetcafes die hier vanwege netspanningproblemen ook niet altijd werken.
Wat betreft telefoneren kunnen jullie mij bereiken via de amerikaanse telefoon die toch niet helamaal gratis is, de laatste gesprekken kosten ongeveer 6 dollar:
Met mobiele nummers kan ik jullie helemaal niet bereiken.
Het telefoonnummer van de amerikaanse telefoon is: (00)-1-212-95-2314.
Verder ga ik komende zaterdag naar Costa Rica(30 Mei) omdat mijn visum verlopen is (90 dagen) en om wat uit te rusten, een paar dagen(tot en met 3 juni). Bovendien kan ik dan naar een electronicazaak om te kijken of die mij kunnen helpen. Costa Rica is immers een ontwikkeld land.
Deze week is het moederdag op zaterdag en vrijdag krijgen we alle moeders op school, weer een heel nieuwe happening. Komende donderdagavond ga ik voor het eerst als vertegenwoordiger van La esperanza naar een bijeenkomst voor ontwikkelingswerkers uit Granada. De bedoeling is een samenwerkingsproject op te gaan zetten.
Ik moet nu afsluiten want ik heb zo een vergadering die we wekelijks hebben met alle vrijwilligers,
Groetjes,
isolde

• 28 Mei 2009 - 21:39

Gerda:

Ha Isolde,

Wat balen van de computer. Doet hij het ook niet op het elektriciteitsnet?
    Wat fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad en dat je werk zo goed gaat, met misschien zelfs Hillary Clinton.De rest zal ook wel weer los lopen, zoals we hier altijd zeggen.
    Ik wens je een paar fijne, relaxte dagen toe in het mooie Costa Rica.
    Pas goed op jezelf en blijf gezond.

• 29 Mei 2009 - 19:13

Monique:

Hoi Isolde,

Ik hoop dat je even lekker kunt bijkomen in Costa Rica. Geniet er van. Hopelijk zijn de problemen met de computer etc. ook gauw voorbij. Wat leuke foto's trouwens van jouw verjaardag.
    Veel liefs van Monique