Weer veel gebeurd! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu Weer veel gebeurd! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van isolde steen - WaarBenJij.nu

Weer veel gebeurd!

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

13 Juni 2009 | Nicaragua, Granada

Beste allemaal,

Het leven hier is nooit saai, elke dag gebeurt er weer iets onverwachts:-)
Deze week hebben we hard met de computertjes gewerkt en volgende week beginnen we met de testen (als de scholen niet gesloten worden vanwege de griep, ik houd mijn vingers crost).
Vanmiddag gaan we ons videoproject voorbereiden en dinsdag gaan we draaien, erg spannend allemaal...en dan op zoek naar sponsors, we willen vooral mikken op bedrijven en scholen, als jullie nog suggesties hebben, ze zijn welkom.
Gisteren was de big event, de opening van de school die helemaal gefinancierd is door vrijwillige bijdragen, 2 lokalen, 1 pre-escolar en 1 primer grado in een gebied waar honderden kinderen verstoken zijn van onderwijs, en het was zo gaaf. Kinderen die liepen naar de kraan, waar echt water uitkwam:-)!!!! Een wc met deur:-) Er waren allerlei speeches en ook dansjes en muziek natuurlijk, knijterhard zoals altijd hier.
En de kinderen hadden al een liedje ingestudeerd....Ik ga nu foto's downloaden, eerst van interntionale kinderdag, vorige week, een dag met allemaal spelletje uit de oude doos en dan van de opening van de school,
Anyway, circus is in town, schijnt erg goed te zijn, dus gerda ook hier hebben we goede circussen:-)
Oh, en vorige zondag waren de hippische dagen, een geweldig festijn...allemaal paarden uit het hele land met echt van die cowboys erop

Groetjes,
isolde

  • 15 Juni 2009 - 19:31

    Greeth:

    Gezellig dat je belde voor mijn verjaardag.
    Gisteravond zijn we naar de Carmina Burana geweest. Erg mooi. Een koor van 250 mensen.
    Leuk al die foto,s die je mailde.
    Ik hoop dat alles gaat verlopen zoals je gewenst hebt.Je leeft toch wel in erg veel onzekerheid.Veel succes Isolde. Liefs Frits en greeth.

  • 17 Juni 2009 - 07:02

    Sylvia Vink:

    Hai Isolde,
    Dat klinkt allemaal heel dynamisch!
    Ik heb een concrete vraag. Ik begreep dat jij je huis in Leiden verhuurt. Doe je dat ook voor korte tijd? Ik zoek tot 5 juli (vanaf nu) een appartement voor een gasthoogleraar met zijn vrouw van het LUMC.
    Veel plezier en uitdagingen verder!
    groet,
    Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

isolde

Beste allemaal, Een foto van mij tijdens een afscheidspraatje in Juan Diego, de school in Nicaragua waar twee leslokalen zijn gebouwd...Inmiddels ben ik vele projecten verder en op weg naar een zeer interessant nieuw project in Bolivia. Isolde

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 205447

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 24 November 2012

Verenigde Arabische emiraten

03 September 2012 - 03 September 2012

Kaap Verdie

13 Juni 2011 - 18 Juli 2011

Bezoek aan Nederland

05 Juli 2010 - 13 Juni 2011

Bolivia

29 September 2009 - 22 Juli 2010

Nicaragua again

20 April 2010 - 02 Juli 2010

Op weg naar Suriname

05 Februari 2010 - 20 April 2010

Vrijwilliger en toerist in ecuador

17 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Reis Costa Rica en panama

24 December 2007 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: