Regen en Regen - Reisverslag uit Tena, Ecuador van isolde steen - WaarBenJij.nu Regen en Regen - Reisverslag uit Tena, Ecuador van isolde steen - WaarBenJij.nu

Regen en Regen

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

20 Februari 2010 | Ecuador, Tena

Beste allemaal,
Vandaag is het zaterdag en net als elke dag werd ik natuurlijk om 06.00 uur wakker. Ik was van plan een tochtje te gaan maken en te gaan zwemmen in de rivier maar het heeft hier non-stop geregend....Gelukkig hebben we hier nog geen overstromingen maar in andere delen van het land zijn de gevolgen van al die regen veel ergen, huizen overstroomd,modderstromen enzz.
Ik heb er vandaag dus maar een werkdag van gemaakt en heb lessen zitten voor te bereiden en ook de krant van hier gelezen, de commercio waardoor mijn woordenschat spaans wat wordt uitgebreid...Verder heb ik platen gekocht met woorden in het engels en spaans met de uitspraak erbij voor de kleintjes (sommige quichas kunnen nog geen goed spaans en dan is engels helemaal lastig). Om de lessen leuk te maken heb ik via internet engelse liedjes opgezocht die we nu ook gaan oefenen. De kinderen vroegen me daarom.
Ik ga proberen wat foto's van de school te plaatsen (internet is erg traag, dus ik hoop dat het lukt,
Groetjes Isolde

  • 24 Februari 2010 - 13:32

    Isolde :

    Ik ga het weer proberen heb de laatste foto-s gezien wat lijkt het een prachtige school en wat een leerlingen daar heb je een hele klijf aan denk ik Hier is het ook regen Morgen ga ik naar Sneek alles gaat kapot mijn wekker mijn gorloge mijn telefoon boven en ik moet batterijen voor mijn hoor apperaat g Gister hadden we een kennis making met onze nieuwe predikant met drie wijken samen ongeveer 60 mensen We moesten ons allmaal voorstellen wat voor gezin kideren enzovoort Hij vroeg mij als enige waar ik voor Workum had Toenn heb ik al de 8 plaatsen op genoend niemand begreep er iets van Ze wilder allemaal uitleg Wat deed uw man dan dat zovaak moest verhuizen gelukkig was vergaderig af gelopen en ik gouw weg want ik wilde schaatsen kijken maar wat een domper kemkers gaf hem een foute aan wijzing waar door hij een foute baan nam en is uit over geen gouden plak hij had anders ruim gewonnen wat een verdriet daar je 4jaar allles wat je er voor gedaan hebt ieder was in tranen maar zo hard is topsport nu weet je weer heel wat lefs mamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

isolde

Beste allemaal, Een foto van mij tijdens een afscheidspraatje in Juan Diego, de school in Nicaragua waar twee leslokalen zijn gebouwd...Inmiddels ben ik vele projecten verder en op weg naar een zeer interessant nieuw project in Bolivia. Isolde

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 205442

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 24 November 2012

Verenigde Arabische emiraten

03 September 2012 - 03 September 2012

Kaap Verdie

13 Juni 2011 - 18 Juli 2011

Bezoek aan Nederland

05 Juli 2010 - 13 Juni 2011

Bolivia

29 September 2009 - 22 Juli 2010

Nicaragua again

20 April 2010 - 02 Juli 2010

Op weg naar Suriname

05 Februari 2010 - 20 April 2010

Vrijwilliger en toerist in ecuador

17 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Reis Costa Rica en panama

24 December 2007 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: