Regen en Regen - Reisverslag uit Tena, Ecuador van isolde steen - WaarBenJij.nu Regen en Regen - Reisverslag uit Tena, Ecuador van isolde steen - WaarBenJij.nu

Regen en Regen

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

20 Februari 2010 | Ecuador, Tena

Beste allemaal,
Vandaag is het zaterdag en net als elke dag werd ik natuurlijk om 06.00 uur wakker. Ik was van plan een tochtje te gaan maken en te gaan zwemmen in de rivier maar het heeft hier non-stop geregend....Gelukkig hebben we hier nog geen overstromingen maar in andere delen van het land zijn de gevolgen van al die regen veel ergen, huizen overstroomd,modderstromen enzz.
Ik heb er vandaag dus maar een werkdag van gemaakt en heb lessen zitten voor te bereiden en ook de krant van hier gelezen, de commercio waardoor mijn woordenschat spaans wat wordt uitgebreid...Verder heb ik platen gekocht met woorden in het engels en spaans met de uitspraak erbij voor de kleintjes (sommige quichas kunnen nog geen goed spaans en dan is engels helemaal lastig). Om de lessen leuk te maken heb ik via internet engelse liedjes opgezocht die we nu ook gaan oefenen. De kinderen vroegen me daarom.
Ik ga proberen wat foto's van de school te plaatsen (internet is erg traag, dus ik hoop dat het lukt,
Groetjes Isolde

• 24 Februari 2010 - 13:32

Isolde :

Ik ga het weer proberen heb de laatste foto-s gezien wat lijkt het een prachtige school en wat een leerlingen daar heb je een hele klijf aan denk ik Hier is het ook regen Morgen ga ik naar Sneek alles gaat kapot mijn wekker mijn gorloge mijn telefoon boven en ik moet batterijen voor mijn hoor apperaat g Gister hadden we een kennis making met onze nieuwe predikant met drie wijken samen ongeveer 60 mensen We moesten ons allmaal voorstellen wat voor gezin kideren enzovoort Hij vroeg mij als enige waar ik voor Workum had Toenn heb ik al de 8 plaatsen op genoend niemand begreep er iets van Ze wilder allemaal uitleg Wat deed uw man dan dat zovaak moest verhuizen gelukkig was vergaderig af gelopen en ik gouw weg want ik wilde schaatsen kijken maar wat een domper kemkers gaf hem een foute aan wijzing waar door hij een foute baan nam en is uit over geen gouden plak hij had anders ruim gewonnen wat een verdriet daar je 4jaar allles wat je er voor gedaan hebt ieder was in tranen maar zo hard is topsport nu weet je weer heel wat lefs mamma