Regentijd - Reisverslag uit Playa Colorada, Venezuela van isolde steen - WaarBenJij.nu Regentijd - Reisverslag uit Playa Colorada, Venezuela van isolde steen - WaarBenJij.nu

Regentijd

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

29 Mei 2010 | Venezuela, Playa Colorada

beste allemaal,
Deze week was een bijzonder regenachtige week met ware plensbuien. Het is wel duidelijk dat de regentijd hier aangebroken is wat ook tot positief gevolg heeft dat alles opeens heel groen is.
Van de week is alles op de club in stroomversnelling gekomen....Elke dag is er nu een dansclub en engelse les begint ook vorm te krijgen. De bedoeling is dat lokale mensen aan het einde van de volgende week de activiteiten in het clubhuis continueren.
Zelf reis ik nog elke dag op en neer om te internetten en momenteel is de politie druk op zoek naar amnnen die drugs vervoeren. Elke dag wordt de bus aangehouden en moeten alle mannen eruit met de handen op de bus en worden gefouleerd en de bagage wordt doorzocht. Tot nu toe heb ik niet meegemaakt dat ze iets vonden.
Vanachd heb ik weer een kamergenoot erbij gekregen uit Nieuw-Zeeland en de komende week komen nieuwe mensen naar de Club. Eens in de maand komt een hele groep en daar tussendoor steeds individuele personen...
Het leven begint een beetje vast ritme te krijegn, 'sochtends naar Puerto om te internetten, en einde middag en avond engels geven en dan is de dag al weer voorbij.
Ik hoop de komende week wat foto's tussen de regen door te kunenn maken zodat jullie ook wat ideeen krijgen van mijn leven hier.
Groetjes en evrtel es wat over nederland!
Isolde

isolde

Beste allemaal, Een foto van mij tijdens een afscheidspraatje in Juan Diego, de school in Nicaragua waar twee leslokalen zijn gebouwd...Inmiddels ben ik vele projecten verder en op weg naar een zeer interessant nieuw project in Bolivia. Isolde

Totaal aantal bezoekers 205439