Werk Afgerond - Reisverslag uit Playa Colorada, Venezuela van isolde steen - WaarBenJij.nu Werk Afgerond - Reisverslag uit Playa Colorada, Venezuela van isolde steen - WaarBenJij.nu

Werk Afgerond

Door: Isolde

Blijf op de hoogte en volg isolde

05 Juni 2010 | Venezuela, Playa Colorada

Beste allemaal,
Gisteren heb ik mijn werk hier afgerond met een groot aantal adviezen op het gebied van het runnen van de club. Komende maandag vindt er een bespreking plaats tussen de school en de club om te zorgen dat er continuiteit is in het programma.
Ik ben deze week verplaats van woonplek wnat ik werd gek van de muziek en het lawaai tot 'sochtends 04.00 uur en dan om 07.00 uur weer op. Ik heb nu een heerlijke kamer met airco en rust bij een familie, wel 20 dollar per nacht maar wat een genot, water en rust.
Vanavond hebben we een salsadansles van de docent die door de week elke week nu danslessen geeft aan de meisjes van 14 tot 16 jaar, hij is heel enthousiast.
Foto's uploggen en maken is niet zo makkelijk hier, dus jullie zullen het even een tijdje zonder foto's moeten stellen. Ik moet ook voorzichtig zijn met geld want venezuela is het enige land, denk ik, in de werled waar je geen dollars kunt krijgen en waar je maar 50 euro per dag kunt opnemen...en waar er rijen staan voor die 50 euro..een uur in de brandende zon. Hier zeggen ze, oh dat is Chavez:-)
Maandag reis ik verder naar Ciudad de Bolivar waar ik een trip probeer te regelen naar de Angells Falls...Ik ga dus weg van de kust en richting binennland.Ze zeggen dat er grote verschillen bestaan dus kust en binennland dus ik ben benieuwd.
Bij jullie is de zomer ook doorgebroken heb ik gelezen...
geniet ervan en ik hoop snel wat te horen,
isolde

  • 06 Juni 2010 - 14:27

    Isolde :

    Het is zondag en ben niet naar de kerk geweest want ik had een uitnodiging in verband met het feit dat Harri en Fenna 25 twintig jaar getrouwd waren We hebben eerst koffi gedronken en daarna hebben gegeten waar Harrij woont in verzorginshuis Fenna woont nog in hun eigen huis die moot nog verkocht worden Maar Fenna kan eigenlijk ook niet meer alleen zijn die moet steeds aan een zuurstofs apperaad We waren met zeven mensen een zus van Fenna en de rest vrienden Je gaat dus nu naar de binnenlanden denk je dat het daar beter is Het is alles zo onzeker wat wil je daar toch heb je daar onderdak en werk? kun je daar blijven en werk ik hoop dat volgend bericht wat vrolijker is Deze week ben naar Sneek geweest mijn gehoor toestel moest een jaarlijkze beurt hebben en ik moest naar de tandars ook voor een jaarlijkse beurt er moesten nieuwe pinnen in dus ik kan weer een jaar verder Zo zie maar dat je oude moeder geregeld een opknap beurd moet hebben Het allerbeste met jou en hoop gouw met goede berichten
    liefs mamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

isolde

Beste allemaal, Een foto van mij tijdens een afscheidspraatje in Juan Diego, de school in Nicaragua waar twee leslokalen zijn gebouwd...Inmiddels ben ik vele projecten verder en op weg naar een zeer interessant nieuw project in Bolivia. Isolde

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 205447

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 24 November 2012

Verenigde Arabische emiraten

03 September 2012 - 03 September 2012

Kaap Verdie

13 Juni 2011 - 18 Juli 2011

Bezoek aan Nederland

05 Juli 2010 - 13 Juni 2011

Bolivia

29 September 2009 - 22 Juli 2010

Nicaragua again

20 April 2010 - 02 Juli 2010

Op weg naar Suriname

05 Februari 2010 - 20 April 2010

Vrijwilliger en toerist in ecuador

17 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Reis Costa Rica en panama

24 December 2007 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: